What's New?

What's New?

Wednesday, 14 December 2011

Kenaboi Adventure River Challenge (KARC)

WOoooooooOOOOHhhhhhHHHhhhHHoooOOOooOOO...............................

Kayak River Challenge datang lagi... hehehe.. tapi tahun nih tak seramai tahun lepas... hehe macam la aku ade tahun lepas.. tahun lepas aku tak pg sebab aku da mule keje :)


awal-awal november lagi adik2 aku si Nisya, Iwan ngan Demon da bgtau, "kak, awal bulan doblas nih datang tau, tgk Iwan main kayak," aku pun da siap2 letak lam aku nyer calendar.. ade pertandingan kayak.. last year aku tak dapat datang... last year program nih bulan seblas.. aku mase tu baru start keje.. mak ayah aku takde, pg tunaikan fardhu Haji. aku kne dok umah la... 

so, tahun nih, kalau leh, aku pun takmo missed. so, awal2 lagi aku da mintak kat bos aku... " Meilan, i nak mintak off day on 3 & 4 December ea.. " bos aku tu plak mmg ok je selagi tak menjejaskan mutu kerja :) sayang lebih la kat lu Meilan.

akhirnye, aku sampai gak ke Jelebu.. aku pg sane 2hb.. haa aku lupe nak cakap, Iwan ngan Emon ade kat KL, petang tu kitorang gerak sekali.. hehehe...  tapi sampai malam. aku penat, Wan yang drive. jalan jem kemain.. ngan hujan nye.. aku macam nak tido pun ade gak hehehee... tp rase tak sedap plak.. 

sampai sane, tak terus balik Chenah. kitorang terus pg umah mak kat Taman Nage Mas, amik adik n anak Iwan. lepas tu ke MRSM Kuala Klawang. Iwan kate nak pg tgk kelayakan n syarat n yuran pendaftaran masuk pertandingan kayak tu. 

macam2 halangan budak2 nih nak masuk.. halangan yang paling teruk pasal yuran la. cian derang nih. tak bajet plak yuran nak tinggi macam tu. lastnye, aku bagi la pakai wit aku dlu.. sebab aku pun yakin yang Iwan leh menang punye. da setel semua, hari pertandingan pun tibaa.. Su ngan kawan die pun datang malam sebelum pertandingan tu. diorang tido umah mak kat Taman Naga Emas. aku bese la, melepak kat Chennah :) 

bagun awal gile kot pagi tu. bersiap-siap sebab Iwan kate lam kul 7-8 pagi da nak gerak ke tempat berlepas atau tempat mule pertandingan tu.

menarik... jom kite menghayati gamba2 nih hahahahah


Bita Cute

adik-adik yang sentiasa menyokong abg2 dio




tempat perasmian


mak ngan dua cucu diee :)



abang2 gagah yang masuk tournament kayak neh fewwiiittt heheheeh










banyak tersusun

tu diaaa gaya bakal camera woman huhuhu




eiiii geram tgk bulu mate dieee

Zura ngan Kak Ngah

tu diaa.. da sampai giliran nak berlepas

Demon

Iwan

Ilya

akhirnyaa... sampai pun hehe





itu die dua beradik

Yayyy!!!

Jai main single untuk team derang

Kenangan manis tempat ke -3 mase amik hadiah


Sebenanye, ade banyak lagi pics.. beratus.. tapi aku amik yang pepenting dlu la... yang lelain aku update lain la ea.. haha



2 comments: